sobota, 5 maja 2012

Dzisiaj lukrowany doktorek całkowicie mnie zadziwił pytając mnie jak dawkować lekarstwa, które przypisał popatrzyłam na niego z wielkim zdziwieniem i poprosiłam żeby jeszcze raz powtórzył pytanie gdyż nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam, a on powtórzył to samo pytanie. Od powiedziałam że nie wiem gdyż nie jestem lekarzem i nie decyduję sama o tym jakie leki i w jakich dawkach dawać, a przygotowuję wg listy którą od niego dostałam. Czasem to mam dziwne wrażenie że sama mu podpowiadam co trzeba starszej pani. Dziś również zadzwoniłam do kosmetyczki żeby potwierdzić wizytę do pedicure dla Frau Elizabeth.
  Spakowałam już zimowe rzeczy do walizki oraz powoli szykuję wszystko dla zmienniczki. Tutaj w Lenggries jestem już ostatni raz chociaż rodzina jest dobra i docenia moją pracę ale czas na zmianę środowiska ponieważ nie chcę się przyzwyczajać do tego samego miejsca. Tak jak postanowiłam uczę się angielskiego i niemieckiego w wolnym czasie. Wieczorem czytam rozmówki powtarzam słówka w dzień rozwiązuje zadania gramatyczne z języka niemieckiego i z tego co widzę idzie mi dość dobrze...
Barbara oraz reszta rodziny poprawia mnie gdy coś  żle powiem choć jakoś to rzadko się zdarza gdyż sądzą że dobrze mówię i rozumiem co się do mnie mówi.
 Barbara spokojnie wyjechała na wczasy gdyż jest pewna że poradzę sobie sama. Jak przyjedzie to poproszę ją o referencje być może mi się przydadzą ..

                                                                                                                                                                                          Freya93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz