wtorek, 15 maja 2012


Żyjemy w XXI w dobie internetu, telefonów komórkowych, mamy rozwiniętą komunikację a pomimo to czujemy samotność. Od paru lat sama korzystam z internetu i miałam do czynienia z wieloma ludźmi prze prowadziłam wiele rozmów z mężczyznami ale i z kobietami i wszystkich bez względu na wiek, narodowość czy nawet status społeczny łączy to samo -Samotność.

Większość ludzi odczuwa pustkę zapełniając ją obowiązkami, pracą, nauką, hobby, odwiedzaniem przyjaciół, a jak się wraca do domu to czekają często puste mieszkanie gdzie nikogo nie ma i nikt nie czeka...

Zdarza się jednak też że w domu są domownicy(partner jest w domu a może nawet dzieci) ale mimo to w duszy gdzieś jest pusto i brakuje czegoś ... Brakuje zrozumienia, rozmowy i zwykłego gestu żeby się przytulić tak po prostu bez słów. Często brakuje zwykłego bycia ze sobą lub nawet gdy któreś partnerów czymś  zajęty, brakuje świadomości, że ktoś jest obok i rozumie że jedno z nich coś ważnego robi dla siebie lub dla związku. Często ludzie w związkach są tak zaborczy że nie pozwalają zająć się tej drugiej osobie tym co lubi lub co musi zrobić.

Samotni w internecie szukają drugiej osoby, miłości, przyjaźni i owszem zdarza się że to się znajduje ale niestety to należy do rzadkości  z samotnością niestety musimy sami sobie poradzić

  Ktoś podczas rozmowy powiedział mi że dostaliśmy w darze coś tak wspaniałego jak dar mowy i że możemy przekazać wszystko co chcemy i czujemy. Zgadzam się z tym ale zapomniałam powiedzieć ze dostaliśmy też dar słuchu żeby móc wysłuchać tą drugą osobę i zrozumieć drugą stronę. Oba te dary są zaniedbane przez ludzi, niestety...

Jedząc obiad myślałam nad tym co napisałam i przyszła mi do głowy myśl, że Samotność to lęk przed miłością.. Nie wiem czy to dobra myśl być  może faktycznie  boimy się okazać miłość i zrozumienie drugiej osobie ... Życzę wszystkim aby przestali czuć pustkę i odnaleźli to czego szukają gdyż już dawno przestałam szukać czegokolwiek  niech mnie  odnajdzie samo   To coś  co kiedyś dawno temu szukałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz