poniedziałek, 1 września 2014

The King and I







The King and I to mój pierwszy musical, który oglądałam na żywo w Princess Theatre .
Bilety do tanich nie należały, choćby dlatego że mąż postarał się żebyśmy mieli dobre miejsce.
Jak tylko weszłam to przywitał mnie zapach kadzideł, a przy wejściu stali ubrani w pomarańczowe szaty mnisi tybetańscy. Wszystkich widzów witali lekkim skinieniem głowy.
Scena i kostiumy aktorów  sprawiały  wspaniałe wrażenie. Scenarzyści zadbali ,o to żeby jak najwierniej oddać realia czasów w których toczyła się akcja.
Byłam pod wielkim wrażeniem  gry małych aktorów ale z również tych doświadczonych.
Podziwiam wytrwałość i poświęcenie tych dzieci ale i również wszystkich którzy przyłożyli się do sukcesu przedstawienia.





Przed wyjściem do teatru mąż powiedział mi,że rolę nauczycielki grała  Lisa McCune  4 krotna zwyciężczyni Gold Logie ( taki sam konkurs jak  w polskie Telekamery).
W rolę króla w zastępstwie innego aktora, który złamał nogę wcielił się Lou Diamond Philips. Wielbicielom westernów zapewne znany z filmów " Młode strzelby" i" Młode strzelby II", występował też w filmie " La Bamba" Nie będę spisywać całego dorobku aktorskiego tego aktora ale chcę zaznaczyć iż w wcześniej na deskach Broadway i grał również rolę króla, chyba dlatego został poproszony o zastępstwo.
Muzyka oraz choreografa taneczna myślę, że była wspaniała nie tylko tacy laicy jak ja, ale również znawcy gry aktorskiej  docenili pracę aktorów.
Na przerwie zaś wszyscy udali się do baru gdzie można było kupić drinki specjalnie skomponowane z tej okazji:  Etecera etecera oraz Siam Sling. 


Wzięliśmy sobie każdy inny i później próbowaliśmy oba naraz. Oboje stwierdziliśmy że jednak Siam Sling smakuje nam najbardziej i parę dni później zrobiliśmy sobie w domu.
Po przedstawieniu udaliśmy się do japońskiej restauracji na tapanyaki.
Tapanyaki polega na tym iż kucharz robi jedzenie przy naszym stoliku. Jedzenie było takie sobie ale myślę że to raczej wina restauracji niż menu..
Późnym wieczorem wróciliśmy do domu zmęczeni ale zadowoleni z całego dnia ..
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz