niedziela, 4 stycznia 2015

Boxing Day- szaleństwo zakupów

 
 
 

 

26 grudnia tutaj obchodzą Boxing Day czyli szaleństwo zakupów.
Wszystkie sklepy otwierają się o 6 rano a tłum ludzi czeka na otwarcie od godziny 4 rano. Gdy sklepy otworzą swe drzwi wówczas zaczyna istne szaleństwo wszyscy pchają się żeby jak najtaniej kupić. Obniżki faktycznie mieli duże i wiele rzeczy opłacało się kupić, jeśli się potrzebuje
W tym roku pojechałam z mężem ale nie o tak wcześnie rano lecz my  około godziny 11 żeby spokojnie pochodzić i popatrzyć co jest ciekawego. W sklepie Myer znalazłam fajne markowe spodenki za które zapłaciłam tylko $18!

Freya93
 
 
 
Freya93
 
Freya93

Nie miałam ochoty przepychać się między ludźmi i wydzierać sobie ubrań, jak to robiły dwie dziewczyny, które kłóciły się o jakąś sukienkę. Według mnie to nie jest zbyt rozsądne zachowanie... Nie dawno w telewizji pokazano małego chłopca który został podeptany przez kobiety, gdy dosłownie rzuciły się do Myer's.! 
Jak pojechaliśmy do Northland to nie można było zaparkować. Wszędzie było zajęte miejsca, mimo że tam jest 3 poziomowy parking !
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz