piątek, 20 listopada 2015

Polski festiwal i szybka wycieczka po Melbourne.

Każdego roku w połowie listopada jest organizowany Polish Festival i jak już wspomniałam to jest jednym z największych wydarzeń w mieście. W tym roku wybrałam się na ten festiwal razem z kuzynką męża oraz znajomą która przyjechała do Australii na początku listopada.
Tym razem nie byłam zbyt długo na samym festiwalu ponieważ  chciałam pokazać tej znajomej trochę miasto. Oczywiście  pokazałam to wszystko co widziałam na szkolnych wycieczkach. W między czasie gdy chodziliśmy po mieście zrobiłam parę fajnych zdjęć. Melbourne chyba jest jednym z tych miast w którym zawsze znajdzie się coś ciekawego do zobaczenia albo w danej chwili można zobaczyć pewne rzeczy z innej perspektywy....Zdjęcia z wycieczki zamieszczę w następnym poście.




 Małe krakowianki :)
 
 Łowickie wzory :)
 

 I bolesławiecka ceramika :)
 


  Czas odpocząć i coś zjeść :)
 
 Gdzie jedzenie ... tam i kolejki !
 
 Kręć wrzeciono, kręć....
 


Nie tylko Polacy się dobrze bawili na Polskim Festiwalu ....:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz