sobota, 11 lipca 2015

Międzynarodowy lunch

Już stało się tradycją w szkole, że na koniec semestru organizowany jest międzynarodowy lunch.
Każdy przygotował w domu  jakieś ulubione danie narodowe. Ostatnim razem zaniosłam sałatkę jarzynową ale tym razem upiekłam chałkę oraz przygotowałam wafle takie jakie mama robiła w domu. Nie spodziewałam się że to będzie tak bardzo wszystkim smakować. Udało mi się zdobyć parę przepisów do wypróbowania w domu między innymi na egipskie ciasto kukurydzane, tureckie kotleciki,  oraz grecką zapiekankę z makaronem i grecki deser z ciastem filo. Kiedyś spróbuje je zrobić w domu...


Moje wafle z masą kakaową oraz ciasto filo z kremem

Chałka
 

Turecki chleb z oliwkami.
 
 
 Dolma czyli mięso wołowe zawinięte w liście winogron.
 
Egipskie ciasto kukurydziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz