czwartek, 27 października 2011


Waleczne Serce

przemierzyłem pół świata
chociaż mam młode lata
szukalem świata kres
żeby ukryć ślady łez
szukam pustki i ciszy
choć dla mnie czas nie liczy
widzę rzędy dusz
które nie ma na tym świecie już
moja dusza się męczy
mój umysł też tym dręczy
wiem, że to ja zawiniłem
czemóż ja tak uczyniłem?
Ja tylko chcę żyć na tym świecie
żeby pielęgnować moje dziecię
odzyskać spokój duszy
nie żyć w burzy wspomnień
chcę być jak inni
co są niewinni
co nie mają tyle co ja na sumieniu
chcę o tym wszystkim zapomnieć
zacząć wszystko od nowa
bo już od tego wszystkiego boli mnie głowa
co dzień rano wstaję
wszystko z siebie daję
żeby zmyć z siebie moje winy
za wszystkie moje złe czyny
napewno tego nie wiecie
jak zło na tym świecie kłuje niczym
parzące kwiecie
jak szybko roznosi się na tym świecie
gdy w porę nie zostanie zatrzymane
miłością i dobrem pokonane
zło i dobro wieczną walkę toczy
iwiele dusz z własciwej drogi stoczy
w tej wiecznej dusz rozterce
tak myślę sobie o tym

patrząc na dziecię w niewinnej kołderce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz