poniedziałek, 19 grudnia 2011


Pięknie ... gdy szłam na spacer  wczoraj chciałam zamknąć drzwi złamałam klucz aż mi sie gorąco zrobiło Horst nie był zbyt zadowolony z tego faktu.  Wiem że w koncu powinnam przestać wszystkim przejmować pewnych rzeczy nie mogę zmienić zwłaszcza jeśli chodzi o innych jedynie na siebie samą mam wpływ na nikogo wiecej.. Zalogowałam się na niemieckim portalu dla polaków. Dostaję tylko oferty pójscia do łóżka  niezbyt to przyjemne chcę tylko się spotkać pogadać nic wiecej ale jestem otwarta na znajomości i niczego nie wykluczam ...
Dzisiaj zostałam juz sama z Heidi.. nie jest źle.  Wstałam wziełam prysznic , szybko się ubrałam, poszłam do sypialni Heidi już nie spała, pomogłam jej wstać i wykąpałam ją zrobiłam śniadanie oraz padałam jej tabletki,wstawiłam pranie i włączyłam zmywarkę ot i jak na ranek to wszystko... Po południu podanie tabletek przygotowanie obiadu i czekanie aż Horst wróci z pracy. Tak będą wyglądać dni az do 31 stycznia kiedy wyjadę znów do Polski.
Patrząc na ludzi, którymi się opiekuję zaczynam coraz bardziej doceniać życie i wszystkie nadarzające mi okazje, cieszę się tym co mam czyli zdrowiem. Większość ludzi zapomina jak jest ważne żeby być zdrowym i dobrej formie, zapominają że będąc zdrowym to wszystko może się wydarzyć i jak się chce to znajduje się w sobie siłę do życia i pokonywania słabości.  Warto się nad tym zastanowić i docenić życie i wszystko to co nam ofiaruje  przede wszystkim że mamy siebie tego nam nikt nie zabierze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz