poniedziałek, 16 stycznia 2012

Czym jest życie?



Rodzimy się,rozwijamy się,  zakładamy rodzinę, wydajemy na świat potomstwo, starzejemy się, i umieramy...
Taka jest kolej rzeczy w życiu człowieka ale czy to jest życie?
Nie tylko ja zadaję to pytanie sobie na tej ziemi niemal każdy człowiek zadaje sobie te pytanie Czym jest życie??
Dziś słuchając piosenki "...Czym jest życie mamo?..." uświadomiłam sobie że życie to ja sama i inni ludzie. Ludzie co tworzą piękne chwile dobre a czasem również te przykre to jest życie.
Życie to podążanie za własnym losem i płynięcie z jego prądem a nie pod prąd ,czasem daje nam coś w prezencie ale również też daje nam do zrozumienia że powinnyśmy o to zawalczyć zdobyć się na wysiłek emocjonalny, życiowy, fizyczny, psychiczny ale czasem bywa też że musimy zrezygnować z czegoś żeby dostać to co chcemy chociaż nie zawsze bywa dla nas to dobre..
Życie to ciągłe dokonywanie wyborów,decyzji  zmaganie się z przeciwnościami  które nas wzmacniają dają nam siłę do dalszej "wędrówki" i walki o siebie samego.
Życie to piękne cudowne chwile kiedy cały świat promienieje szczęściem ...
Mimo wszystko tych pięknych chwil i tych przykrych to i tak jesteśmy sami a cała reszta jest obok nas i jedynie może dzielić z nami życie ale przeżywamy je sami.
My sami walczymy o siebie my sami cieszymy, płaczemy, my sami odczuwamy szczęście rozkosz a reszta jest obok uczestniczy jedynie lub przechodzi obojętnie. I jak ktoś zapyta mnie czym jest życie to powiem że życie to ja moje istnienie i świat wokół mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz