piątek, 30 marca 2012

''Bądź TU I TERAZ...Życie w iluzji przeszłości zabiera cenne chwile życia..."

Freya93
                                                                                                                                     
Przeszłość... chyba jest iluzją wszystkich ludzi tylko że jedni zdają sobie z tego sprawę i zrywają z nią nie patrzą co było lecz idą dalej a inni żyją i rozpamiętują co jak kiedyś było, co można byłoby zmienić, albo się zachować. Jak każdy mam swoją przeszłość są rzeczy z których nie jestem dumna ale również są rzeczy z których jestem dumna ale czy warto nad się roztrząsać i zastanawia?. Czy warto żyć w tej klatce? Najlepiej żyć tu i teraz porzucić przeszłość dla dnia dzisiejszego. Przeszłości nie da się zmienić ale teraźniejszość i przyszłość można  żeby nie tkwić w błędnym kole wspomnień żali. Najlepiej urządzić pogrzeb przeszłości wybaczyć sobie za to co się zrobiło lub nie zrobiło, wybaczyć wszystkie krzywdy jakie doznaliśmy lub sami popełniliśmy i poprosić o wybaczenie innych a jak ktoś nie chce wybaczyć to najlepiej usiąść w ciszy i powiedzieć sobie "Ok próbowałem/ałam  szczerze żałuję co się stało ale jak ktoś chce pielęgnować ten uraz trudno to już jego sprawa, ważne że chciałem/ałam żeby naprawić krzywdę ..." i zająć się terażniejszością  i przyszłością. Zastanawia mnie jedno czy można nadrobić stracony czas? Nie wiem czy można w każdym razie można spróbować zacząć robić to na co zawsze się chciało robić, warto zacząć spełniać swoje marzenia warto zacząć żyć pełnią życia, warto być od ważniejszym i  wiele innych rzeczy warto spróbować.  W każdym bądź razie staram się to wszystko robić aby jutro było lepsze od dnia dzisiejszego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz